Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 13 kwietnia 2013

P.S. Kocham Cię

Już dosyć dawno oglądałam z Maćkiem film pod tytułem 'P.S. Kocham Cię'. Byłam do niego nastawiona dość pozytywnie... Na początku film wydawał się być bardzo interesujący, ale w pewnych momentach po prostu robiło się nudno. Pomysł na realizację był świetny.... A zwłaszcza, to że zmarły mąż głównej bohaterki zostawił dla niej listy. 
Polecić, czy nie polecić.. jak rozmawialiśmy z znajomymi o tym filmie to zdania były podzielone.. Więc jeżeli jesteście ciekawi tego filmu, można oglądnąć, jak szukacie czegoś z większymi efektami to tego filmu bym nie polecała. 

Po tragicznej śmierci męża Holly nie może dojść do siebie. Wszystko zmienia się, gdy kobieta znajduje zaadresowane do niej listy od ukochanego.


Spodobało mi się w filmie to że główna bohaterka zaczęła projektować cudowne buty.

                      

Wszystkie filmy jakie oglądałam i jakie chce oglądnąć znajdziecie na moim profilu na filmweb ;) 

25 komentarzy:

  1. Hmm... nie lubię takich filmów D:

    OdpowiedzUsuń
  2. może kiedyś obejrzę, na razie oglądam serial Statek;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go oglądałam i mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię filmy tego typu, więc i ten chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba go obejrzę :)

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam książkę,filmu nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm nie oglądałam, zapowiada się ciekawie, może obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile mi wiadomo książka jest zazwyczaj lepsza od filmu, a ta zdecydowanie bije o głowę film. Polecam przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam okazji jeszcze obejrzeć tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam go kilka lat temu chyba;p

    OdpowiedzUsuń
  11. nie oglądałam tego filmu xd
    http://www.facebook.com/pages/Natalii/135189969967417?ref=hl - Zapraszam do polubienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba się w końcu skuszę, trzeba nadrobić zaległości filowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm... raczej obejrzę ^^

    http://trzy-wariatki-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam świetny ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeden z tych filmów, które koniecznie muszę w najbliższym czasie obejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam ksiazke ale jeszcze jej nie czytalam. :)
    mmm--adi.blogspot.com
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam na tanie zakupy oraz do polubienia nowego sklepu:) polubienie nic nie kosztuje a bardzo może pomóc:)

    https://www.facebook.com/czarnotowidzimy

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oglądałam go, ale może się skuszę ;)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. musze go zobaczyć:)

    obserwuje i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P