Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 25 kwietnia 2013

Run

Znów piszę do Was dość późno .. ale nigdy nie mam okazji usiąść tu wcześniej :/ Jakieś 30 minut temu wróciłam od Maćka.... No i teraz wpadłam Was poinformować, że jeszcze 'żyje' xD
W szkole nudy.. jutro lekki dzień bo tylko pożegnanie 3 klas ;) Potem może jakaś próba.. chyba że będziemy zmęczeni.. Więc już dziś zaczął mi się weekend ;)
Nie mam co już Wam pisać i zanudzać wszystko pokaże się na fotorelacji ^^


Zdjęcie z mojego wf.. Biegaliśmy 5 kółek, każde 400 m... udało mi się zdać na 5.. czas 13.50 min ;D Gdyby nie moja astma to bym miała lepszy czas..... :D

13 komentarzy:

  1. ja to bym może nie przebiegła w godzinę takiego dystansu -XD

    OdpowiedzUsuń
  2. tez miewałam takie biegi na wf ;d


    zapraszam na łososia!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi chyba cały dzień taki dystans buegła0.o

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś uwielbiałam biegi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcie.
    JA we wtorek mam zaliczenie z wf'u biegów ;/. Nienawidzę biegać ;/.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję ;-) Ja biegam rekreacyjnie i widze dużą poprawę w kondycji.
    www.sandicious.blogspot.com ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pewnie też zacznie się bieganie ok. 1.5 km na w-f. -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam, u mnie z bieganiem jest kiepsko! pozdrawiam i obserwuję Cię teraz jako natalia-look, zmieniłam adres bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja powinnam zdawać na wf biegi ale na szczęście mam zwolnienie :) Fajna fotka:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P