Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 10 kwietnia 2013

Sobota poza domem

Jak mówiłam w mojej ostatniej fotorelacji, wydarzenia sobotnie opisze w osobnym poście :D I tadam :
W ostatnią sobotę pojechałam z Maćkiem, Kasią, Weroniką i Kubą do Gliwic na zlot jumpstyle. Wstawanie o 5.40 w weekend to dla mnie wyczyn, ale już o 7 siedziałam w autobusie i jechałam na umówione miejsce. Wszyscy umówiliśmy się o 7.45 w Galerii Krakowskiej... oczywiście jak zwykle ktoś się spóźnił <3 Do Gliwic jechaliśmy autem, płeć żeńska zajęła cały tył.. zabawa była świetna, choć na początku wszyscy trochę przymulali no bo godzina 8 a my jedziemy, ale dość szybko się rozgadaliśmy. Nawet w drodze udało mi się uczyć wosu :D Droga nie była taka męcząca nawet nie zauważyłam kiedy to przejechaliśmy... W Gliwicach, przywitał nas zimny wiatr. Potem powędrowaliśmy na dworzec PKP spotkać się z innymi uczestnikami zlotu. Jednym słowem, świetni ludzie. Choć nie z każdym gadałam to ogólna atmosfera była bardzo przyjemna. Na dworcu było dość zimno, wiec poszliśmy się gdzieś zagrzać, powędrowaliśmy do wielkiego centrum handlowego. Czekaliśmy na wejście na salkę. Chociaż trochę się to poprzesuwało, to wykorzystaliśmy ten czas aktywnie. W przerwie wszyscy spotkaliśmy się na 'obiedzie' w Mc :D Aż w końcu weszliśmy na wyczekiwaną salę ;) Na początku sama nie wiedziałam co z sobą tam zrobić... O czym gadać, jak się zachować.. Ale po chwili znalazłam parę osób, potem jeszcze więcej z którymi fajnie się gadało. Cały zlot przebiegł bardzo przyjemnie, uwielbiam oglądać jak ci ludzie tańczą ;) Świetnie się bawiłam. Z Kasią cały czas się śmiałyśmy, a powodem było zachowanie (śmieszne) Kuby xD Odbyła się także liga solo (taki jakby konkurs) i tu gratulacje dla Maćka który zajął 3 miejsce <3 i dla Kasi, że walczyła do końca :D Było to moje pierwsze uczestnictwo w takim zlocie i bardzo się ciesze z tego że pojechałam. Chociaż na początku były małe problemy z salką i znalezieniem ciepłego miejsca to druga połowa zdecydowanie się udała. Jeżeli się uda, to planuje jechać na kolejne ;) Po zlocie, połaziliśmy jeszcze po Gliwicach i zrobiliśmy masę zdjęć. Z tymi ludźmi to aż chce się spędzać jak najwięcej czasu <3 Droga powrotna, hmm... trochę jej przespałam.... Wracaliśmy już późnym wieczorem,  a wszyscy byliśmy padnięci. Nawet nie wiem kiedy odpłynęłam... Potem przez dłuższy czas nie wiedziałam gdzie jesteśmy... xD
Polecam takie zloty, można poznać wiele osób i nieźle się bawić.


I jestem pod wrażeniem że wszyscy potrafili się zebrać i się spotkać, choć niektórzy mieszkają bardzo daleko i musieli dojeżdżać pociągiem, busem. Nie słyszałam nawet z ich strony, że tak źle się jedzie, że mają dość. Widać było w ich oczach, zachowaniu że chcieli tego spotkania i niezależnie od tego gdzie mieszkają to mogą się to zrealizować.




A na koniec mam dla Was filmik :D (wykonany przez Maćka)




Podziwiam wszystkich którzy to przeczytali :D

22 komentarze:

  1. Ładne buty, świetne zdjęcia ! :D
    Filmik *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)))
    +Obserwuję liczę na to samo : *
    wici-wici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gliwice?Heh...mieszkam niedaleko^^
    Fajne,że zjazd się udał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są takie spotkania, wiele ciekawych ludzi : )

    Gratulacje dla Maćka !! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jump Stylechoć efekty mojej nauki sa na razie marne ale szkolę się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. heheh daleko, daleko ode mnie jesteś:D

    OdpowiedzUsuń
  7. to fajnie spędziłaś dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne zdjęcia.; D Nie ma to jak miło spędzony dzień.; D
    Obserwuję i liczę na rewanż.; )
    Pozdrawiam !: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow! Musiało być świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę. Musiało byś fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na tanie zakupy oraz do polubienia nowego profilu:) polubienie nic nie kosztuje a bardzo może pomóc:)

    https://www.facebook.com/czarnotowidzimy

    OdpowiedzUsuń
  12. No to zgrani jesteście ;d Ogólnie podziwiam, bo ja bym chyba tak wczesnie nie wstala ;d P.S Zrezygnowałam z the-part-of-my-soul i otworzyłam nowego bloga the-eyes-are-the-mirror-of-soul.blogspot.com więc jeśli coś to już tylko tu mnie znajdziesz;)Pozdrawiam! ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. No może nie do końca czarne :) Raczej ciemny brąz :)
    Ale myślę że efekt wypali :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tanczysz Jupstyle? <3 J atak xD :D Ucze sie juz 2 miesiace może trzy : ) +http://ikaa0201.blogspot.com/ zapraszam zaczynam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic nie umiem xD Mój chłopak dopiero chce mnie nauczyć :D

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P