Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 20 maja 2013

Fotorelacja (13 - 19.05.13)

Przepraszam że fotorelacja dopiero dziś, ale mój gips na nodze i wszystkie wydarzenia, pozmieniane plany zepsuły mi humor i czasami po prostu nie miałam ochoty tu wpadać. Ale postaram sie to pozmieniać w najbliższym czasie i to nadrobić. Już mam parę postów :)  

1,2) Ciasteczka *.*
3) Nauka na teleturniej z woku
4) Droga na rynek
5) Kubek z Coffee Heaven , potem został brutalnie popisany :D
6) Mój uraz... 
7,8) Kartka urodzinowa dla Maćka, zrobiłam ja własnoręcznie ;)
9) Gipsik... zdjęcie o 2.30 po powrocie ze szpitala..


10) Nadrabiam odcinki top model xD
11) Moje nowe koleżanki :D
12) Nowe paski ;)
13,14) Komunia mojego kuzyna, przesiedziałam czas na balkonie ;)
15) Moje paznokietki ;)


17 komentarzy:

  1. Huhuhu! Witaj w klubie. XD Sama ma szynę już 2 i pół tygodnia. :) W środę na zdjęcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha jaki paluch =D

    zapraszam na rozdanie!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszędzie ostatnio słyszę, że ktoś ma nogę w gipsie ;d zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. wpółczuję gipsu na nodze :)


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely photos! xx

    http://itsnicoleperez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix ;-)
    do wesela noga sie zagoi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix.
    Ouł, noga w gipsie? Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. zjadłabym sobie delicje ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. współczuję sprawy z nogą. życze powrotu do zdrowia!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, nie masz palca ! Zdrowiej. Swietna fotorelacja ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P