Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 31 maja 2013

Fotorelacja (20 - 26.05.13)

Przepraszam za to opóźnienie ale przed wyjazdem nie miałam czasu napisać tej fotorelacji i nawet zaplanować innych postów... A wczoraj nie miałam siły tu wchodzić bo musiałam odespać... :)
Ale już wracam do normalnego rytmu pracy ;)

1) Tymbaki... <3 Wszyscy w szkle je teraz piją.
2-5) Sweet focie ;)
6) Klawiatura... Zdjęcie z instagrama xD
7) Porządki w szafie.
8) Ptysie i nauka.
9) Zielona herbata.


10) Czekolada od taty/
11,12) Besty. Te najlepsze :D
13) Pakowanie na wyjazd.


19 komentarzy:

  1. Uwielbiam tymbarki :)
    Besty wymiatają ;D

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Tymbarki w zeszłą środę wypiłam właśnie te 2, które są u Ciebie na zdjęciach! :P

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłem sobie ten test inteligencji i niestety nie zdałem. To straszne ;_; Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Wyszłam za mąż, zaraz wracam" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję :)
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jadłam tą czekoladę :) przepyszna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. it feels like a long pause here enjoy beautiful photos and there are things that cause a sense of its own to be here. I do not just shut up and go and open the page again
    visit my blog too.
    just about me and you

    OdpowiedzUsuń
  7. great photos lovely xx
    ♥ http://itsnicoleperez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hello darling! u have a great blog! would you like to follow each other?? pls let me know!
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P