Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 12 maja 2013

Fotorelacja (6 - 12.05.13)

To czas na fotorelacje z tygodnia który był (przynajmniej dla mnie) cały wolny. Dzięki maturzystom odpoczęłam :)

1,2) Zakupy w sh... Tą sukienkę kupiłam  ;)
3)  3BIT Pina Colada.. pycha *.*
4-6) U babci ;) Strój i moja mordka xD
7,8) Nauka.. ;_;
9) 'Potrzyj tutaj aby poczuć zapach', aż przypomniało mi się dzieciństwo jak tarło się wszystko i każdy palec pachniał inaczej xD


 10,11) Spotkanie z Kamilą... Obiadek w MC :)
12) Moje bransoletki.
13 - 16) Pod moją szkołą, piątkowa próba ;)
17) Koktajl bananowo - truskawkowy *.*


22 komentarze:

  1. Jejku! Uwielbiam takie fotorelacje,a Twoje to już szczególnie! ♥♥♥

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest śliczna <3
    A z 9. się zgadzam :3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna sukienka w groszki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhm ten koktajl na końcu wygląda tak smacznie. :)
    Również odpoczęłam dzięki maturzystom. :>
    Bardzo fajna sukienka. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy? Jeśli tak, napisz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka w kropki jest przepiękna! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne mixy! ;) Zapraszam na mixy do mnie modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. w takkich sklepach mozna kupic bardzo fajen rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde, teraz mam ochotę na mcdonalda haha xd
    fajny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mix!
    O matko, sukienka w grochy jest cudowna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Banany mam, jutro tylko kupie truskawki i.. robię taki koktajl! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super !:)

    zapraszam na zapiekankę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ta pierwsza bluzeczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3bit <3.
    Świetna fotorelacja <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny, interesujący i rzetelny blog.
    Zapraszamy do nas, teraz na blogu jest ciekawa promocja, przygotowana przez Laboratorium Femi, może Ci się spodoba:)

    Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog! :) Bardzo mi się podoba :) Obserwujemy ? :)
    Zachęcam też do wzięcia udziału w konkursie :) dużo nie trzeba a łatwo wygrać ! :)
    Zapraszam ! :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna fotorelacja :D Mmm, koktajl :3

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę spróbbować nowego 3bita :O

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P