Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 22 maja 2013

Home sweet home

Teraz jak mam nogę w gipsie to po połowie siedzę w domu, a idę do szkoły tylko na te lekcje co potrzebuje lub mam sprawdzian. Nie jest to dla mnie najlepsza opcja bo szczerze mówiąc, co może się wydać dziwne, ale chciałabym chodzić do szkoły. Ilość lekcji do przepisywania nie jest mała. Z drugiej strony, jak mam skakać po tak dużej ilości schodów, to moje nadgarstki błagają o litość. Chodzenie o kulach w szkole pełnej przepychających się osób nie jest najlepsze. Ale już w niedziele mam zamiar go ściągnąć, ponieważ 27 maja o godzinie 6.45 wyjeżdżam na trzydniową wycieczkę do Pragi ;) Oczywiście będzie masa zdjęć i filmów ;)


Zdjęcie z mojego instagrama. Szukać mnie możecie pod loginem : asiawishdreamdo 

11 komentarzy:

  1. zawsze to bd mniej nadrobienia w pozniejszym czasie;)

    Zapraszam na rozdanie które organizuję razem z firmą Oasap.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje, ja kiedyś miałam rękę w gipsie.
    Ładne zdjecie <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze tak jest, kiedy chcesz iść do szkoły nie możesz..

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie lekcje szkoła byłaby całkiem spoko. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojooj..:c mam nadzieję, że będziesz mogła szybko zrzucić ten gips.:)
    P.S. wróciłam do mojego bloga^^ Zapraszam: http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko pozazdrościć wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tu :)
    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P