Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 11 maja 2013

Lubie to ;)

Kolejny post z kategorii muzyka ;) Ale tym razem nie będę żadnym piosenek znanych wykonawców. Pokażę Wam parę coverów :D


Dziewczyny zaskoczyły mnie już na samym początku. Mają cudowne głosy *.*


Tą grupę uwielbiam, już nie raz spotkałam ich w internecie <3


Trafiłam na to przypadkowo, ale zauroczyli mnie :) Najlepszy jest chłopak który gra na  hmm.... jak to nazwać.. płytce z klawiszami xD

Wiem ze niektórych tych piosenek możecie nie lubić  ale ja skupiłam się bardziej na wykonaniu ;) Jestem pod ogromnym wrażeniem ;)

18 komentarzy:

  1. faktycznie spoko :)

    http://cookplease.blogspot.com/
    zapraszam na zapiekankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te dziewczyny na początku mają cudowne głosy, ale taka wersja gangnamu mi sie nie podoba;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny już słyszałam jakiś czas temu. mają świetny głos. Grupa ostatnia również ciekawa. Obserwuję!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. *Pokażę, a nie "pokarzę" humanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze dziewczyny urzekły mnie swoim głosem <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny śliczne głoosy *-*
    olivee-blog.blogspot.com <- zapraszam obserwacja = obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i ostatnia piosenka genialna! : )
    Obserwuje : *

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Slyszalam ten cover gangnam style, sama robie z zespolem wersje metalowa XD
    Polecam cover Noah -i'm sexy and I know it, cudny ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te covery :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. They all have great voices

    Following each other on gfc, bloglovin and facebook?

    Lots of love,

    April
    www.freakdelafashion.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P