Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 24 maja 2013

Reaktywacja ;)

Wczoraj robiąc porządek w zakładkach na komputerze wpadłam na stronkę stylizacje.pl. Zaskoczyło mnie to, bo miałam tam konto o którym totalnie zapomniałam xD Postanowiłam dodawać tak (znowu) moje stylizacje ;) Serdecznie zapraszam :D


36 komentarzy:

  1. swietny pomysl , wpadne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. o widzisz to wracasz na stare smieci ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ;> nie znam tej stronki

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo kurcze, przypomniałaś mi o stylio.pl, podobna strona, DZIĘKI :D <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. hm, muszę zajrzeć na tą stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, fajna sprawa z taką stronką <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. o, nie znałam tej stronki :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na kolejne stylizacje i pozdrawiam.
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tez mi się zdarza zapominać o kontach xd
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog. Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam chyba o tej stronie, albo nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście swietna stronka! ;)

    Pozdrawiam serdecznie:)
    P.S. Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu: http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html .Do wygrania okulary przeciwsłoneczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stronki nawet nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana zapraszam na konkurs, bardzo mi zależy na Twoim udziale :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. hmmm chętnie zajrzę ;)
    Jakbyś miałą czas to zapraszam :>
    http://modowa-agrafka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog :)
    Obserwujemy ? :)
    Zapraszam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa stronka nigdy o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny ten blog (: chcesz wygrać nagłówek ? zapraszam ; http://beyourself-megg.blogspot.com/2013/05/konkurs-wygraj-nagowek.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P