Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 31 maja 2013

Tata duch

Ostatnio w telewizji oglądałam film pod tytułem 'Tata duch'. Ogólnie film fajny, śmieszny ale też trochę nudny. Czy polecić to nie wiem, jak ktoś lubi takie filmy to czemu nie. Na nudne popołudnie tez by pasowało.

Biznesmen Elliot samotnie wychowuje trojkę dzieci - Danny'ego, Amandę i Diane. Zapracowany mężczyzna w przeddzień podpisania ważnej umowy wsiada do taksówki, której kierowca okazuje się piratem drogowym. Elliot ginie w wypadku samochodowym. Jego sprawy na ziemi nie są jednak uporządkowane, powraca, więc pod postacią zjawy, aby pomóc swoim pociechom. W końcu ma okazje nadrobić zaległości w ich wychowaniu.


Co bym mogła jeszcze powiedzieć ?? Hmm.... Czy film obrazuje to co się może dziać w niepełnej rodzinie ?? Po części tak, po części nie. Film przypadł mi do gustu, nie jest taki najgorszy, dała bym mu tak 7/10. Jest parę scen które mogą poprawić humor o 180 stopni ;)

29 komentarzy:

  1. Dawno temu go oglądałam;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam ten film! Jest bardzo fajny :)
    http://modowa-agrafka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie filmy :)
    Na pewno się skuszę !

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you :)
    i'm following you too!

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam, ale może obejrzę gdy będzie mi się kiedyś bardzo nudzić ;p.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z chłopakiem ostatnio to oglądłam, takie nawet nawet :)
    obserwuję i zapraszam do mnie!

    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten film :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałem i nie zobaczę, nie kręcą mnie takie klimaty :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Oszukane" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa kiedyś go oglądałam :D nawet, nawet :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam,ale może się skusze :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie oglądałam, nie przepadam za horrorami ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojojoj, chyba nie przypasowałby mojemu klimatowi, ale kto wie. Coś przeczuwam, że gdzieś widziałam ten film, ale nie pamiętam zbytnio, więc może tak mi się tylko wydaje. written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kojarze ten film, ale chyba nie oglądałam w całości :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś oglądałam, będzie trzeba powtórzyć <33
    __________________________________________________________________________________________

    ZAPRASZAM!
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wydaje mi się, że to oglądałam ale nie jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam tylko do połowy :D
    Muszę jeszcze go dokończyć :D
    Zapraszam do mnie :D http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oglądałam tego filmu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. oglądałam ten film , nawet kilka razy. Jest dośc dobry. Myslę,że też bym dała mu 7/10 ;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam ten film w telewizji i szczerze mówiąc mam co do niego mieszane uczucia aczkolwiek tak jak napisałaś dobry film na nudne popołudnie i wieczory :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P