Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 8 maja 2013

Wycieczka do Lasu ;)

Z tytułu można się nieźle pośmiać... Jak wszyscy się mnie pytali gdzie jadę i odpowiadałam że do Lasu, to był niezły ubaw. Ale na prawdę miejscowość w której spędziłam weekend to Las i znajduje się pomiędzy Suchą Beskidzką a Żywcem. Cieszyłam się z tej wyprawy jak małe dziecko na widok lizaka xD I opłacało się jechać nawet na te dwa dni, z znajomymi bawiłam się supper ;)  Z naszych odpałów niestety nie pokarzę Wam zdjęć  są do mojej prywatnej kolekcji xD Ale teraz postaram się Wam pokazać jak wygląda ta mała miejscowość :)





Jak to na góry przystało, widoki są prze cudowne ;) Choć należę do osób które nienawidzą chodzić po górach, to udało się mnie wyciągnąć na małą wycieczkę. Na początku wiem, strasznie marudziłam, ale teraz nie żałuje że poszłam. Warto było dla takich widoków ;) 





Po drodze natknęliśmy się na hodowlę jeleni, przynajmniej tak mi się wydaje xD Wszystkie były bardzo młodziutkie ;) Niektóre z nich były urodzonymi modelami, do aparatu ustawiały się jak profesjonaliści.



Jest to mała miejscowość, wiec można się tu spodziewać wsi... Dzięki temu odpoczęłam od zgiełku miasta, powdychałam świeżego powietrza. Dobrze mi to zrobiło. Ale nadal nie mogłam znieść obecności tych wszystkich robaków :/



Mam nadzieję że mój chłopak jeszcze mnie zabierze tam... Czasami warto jest tak uciec od codziennych spraw i oderwać się od całego świata ;)

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! 'las vegas' najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P