Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 16 maja 2013

Zabiegana...

Długo tu mnie nie było, za co serdecznie przepraszam. Wczoraj niestety zrobiłam coś na wf z nogą, dokładnie stopą, a jeszcze dokładniej z palce. Spuchł i nie jest za dobrze.. A na niedziele miałam plany pójścia na komunię kuzyna w koturnach... ;/ Ten tydzień jest wyjątkowo felerny, a to jakieś sprawdziany, wszystkie strasznie ciężkie, a to przez mój mały wypadek sypią mi się wszystkie sprawy.. ;/

Wyjątkowo dziś udało mi się popołudnie, ponieważ Maciek do mnie przyjechał. A z racji tego że ma dziś urodziny, to jeszcze raz składam mu najserdeczniejsze życzenia :*


28 komentarzy:

  1. Cześć! Od jakiegoś czasu obserwuję Twojego bloga. Chciałabym Cię zaprosić na mojego nowego, którego założyłam wczoraj. :)

    /p0li5h.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby do niedzieli już było dobrze z twoim palcem :3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przylączam sie do życzen :)
    Niech palec szybko zdrowieje xD
    Zapraszam do siebie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje, że paluch wyzdrowieje :D

    zapraszam do siebie na rozdanie! www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też nawał pracy...;/

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, znam ten ból po koturnach ;D

    Zapraszam do mnie na rozdanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej ;d i dlatego tak bardzo nie lubię wf -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcie, fanie ci w rozpuszczonych włosach <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. sprawdziany skąd ja to znam ;(

    http://lubietabake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat Maćkowi więc! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję ;<
    Fajna fotka!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o jeny współczuję bólu palca :x
    obserwuję i liczę na rew. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz, że ja też miałam trudny tydzień :) Jeszcze się ni skończył, ale już jest lepiej xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba każdy jest teraz zabiegany ;p.

    OdpowiedzUsuń
  16. no to niech Ci paluszek zdrowieje :)
    fajne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. współczuję, ale będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też ostatnio jestem zabiegana :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ojoj ;x wspólczuję ;(

    http://modowa-agrafka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, to nie dobrze. Kuruj sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz cudne włosy *o*
    Podoba mi się Twój blog.Obserwuję i pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P