Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 23 maja 2013

Zagadka ;)

Wczoraj wieczorkiem oglądając filmiki na YouTube wpadłam na świetne wykonanie.. 'Ewolucji w muzyce'. I tu taki mały konkurs, dla relaksu, odpoczynku, piszcie w komentarzach czy rozpoznaliście jakieś piosenki ;) Osobiście sama rozpoznałam parę ;) Zachęcam, fajna zabawa.. oczywiście nie zmuszam ^^



Powodzenia, dla tych co się podejmą wyzwania. ;)

11 komentarzy:

  1. rozpoznałam kilka ;p

    zachęcam do udziału w rozdaniu na moim blogu - do wygrania okulary i vouchery od Firmoo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne!! też rozpoznałam kilka;D

    Zapraszam na rozdanie które organizuje wraz z firmą Oasap.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie świetne wykonanie <3
    Rozpoznałam parę piosenek :)
    A najlepsza to minuta 2:31 do 3:03 <33

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę sobie przypomnieć ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo to ciekawe ;) bardzo mało rozpoznałam heh :P ooo tak od 2:31 zaczyna sie najfajniejsza piosenka: :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozpoznałem kilka, ale nie jest to wcale takie łatwe, jak mi sie zdawało :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Panaceum" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. komentarz totalnie nie z tej beczki i taka troche prywata, ale skąd znasz Hex'a?? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm jak byś mógł/mogła podać mi jakieś szczegóły o nim, bo za bardzo nie wiem o kogo Ci chodzi.

      Usuń
  8. Niestety nie mam dźwięku w komputerze..:c

    http://wwwzycie-na100latki.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P