Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 26 czerwca 2013

Cupcake Corner Bakery


Postanowiłam dla Was napisać post o wspomnianej w wcześniejszym poście kawiarence z babeczkami.  Jak już wspominałam byłam w niej z Maćkiem, byłam tam pierwszy raz i nie żałuję. Wszystkie moje opinie na temat tego miejsc postaram się tu opisać. Mam nadzieję że Was nie zanudzę.

Wygląd zewnętrzny :
Kawiarnia, z zewnątrz przyciąga uwagę przechodniów.
Przez okna widać masę babeczek, plakatów z babeczkami, a wokół unosi się cudny zapach kawy i pieczonych babeczek. Lokalizacja też jest bardzo dogodna. Rynek, centrum Krakowa, przewija się tam ponad tysiąc osób dziennie. Turyści, mieszkańcy, uczniowie, studenci, zakochane pary, nie ma szans żeby ktoś ominął takie miejsce szerokim lukiem.

1) ul. Michałowskiego 14
Poniedziałek - Sobota 
(8:00 do 19:30)
Niedziela 
(9:00 do 17:00)

2) ul. Bracka 4
Poniedziałek - Sobota 
(8:00 do 21:00)
Niedziela 
(9:00 do 21:00)

3) ul. Grodzka 60
Poniedziałek - Sobota 
(8:00 do 21:00)
Niedziela 
(9:00 do 21:00)




Wygląd wewnętrzny :
Po wejściu aż nie chce się opuszczać tego miejsca. Ściany są w przyjemnych kolorach, a dodatkowo są na nich napisane nazwy babeczek. Oczywiście wiszą plakaty z babeczkami. A kasa obok której są poukładane babeczki przyciąga wzrok. Kanapy, sofy, fotele, krzesła.... Można tam przesiadywać godzinami. 






Co oferują : 
W karcie możemy znaleźć przeróżne babeczki , na każdy dzień są rozpisane smaki. Pomysłowe. Ja jak na razie jadłam tylko waniliowe latte, a Maciek  zamówił sobie czekoladowe confetti. Pycha ;)


Możemy też tam wypić kawę. Niestety nie próbowałam tam jeszcze kawy ale w najbliższym czasie planuję, ponieważ zapach jej był cudowny. 


Ostatnio także do karty dodano lody. Wyglądają przepysznie, a jak muszą smakować. Mniam, aż ślinka cieknie. Zdecydowanie trzeba je spróbować. 


A dlaczego mamy tam tylko jechać na deser lub na kawkę z przyjaciółką/przyjacielem. Możemy pojechać tam rano na przepyszne śniadanie, popołudniu na lunch, albo wieczorkiem na kolację. Każda pora jest dobra. 

Trzeba tu podkreślić ze wszystko jest robione ręcznie i pieczone na miejscu.

Podsumowanie:
Moja opinia na temat tego miejsca jest niezmienna. Już dawno go znalazłam ale nigdy nie miałam kiedy tak wstąpić, aż to wczoraj. Bardzo się cieszę że mi się w końcu udało i na pewno będę tam wracać częściej. Nie mogę powiedzieć nic złego na temat tego miejsca, urzekło mnie wyglądem, przeróżnymi babeczkami. Serdecznie zapraszam. 

Gdybym chciała opisać tu wszystko ze szczegółami to nawet nie wiem jak długi by musiał być ten post dlatego zapraszam was na ich stronę :



24 komentarze:

  1. Kurde szkoda,że ja nie z Krakowa,ponieważ b.chętnie bym tam poszła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę tam zajrzeć jak przybędę do Krk :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią poszłabym do takiej kawiarenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam ale wygląda nieźle :}

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, aż ślinka cieknie. Chyba trzeba tam wpaść przy najbliższej wizycie w Krakwie *.*
    Miłego popołudnia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będę przechodzić kiedyś, to może wpadnę. Uwielbiam kawę i ciastko w kawiarniach, a ta prezentuje się milutko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak będę kiedyś w Krakowie może zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej szkoda, że to aż tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow, jak tylko będę w Krakowie, na pewno ją odwiedzę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi być w niej prześwietnie <3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lody wyglądają smakowicie! a i kawka też, aż nabrałam ochoty zeby ją wypic ;p pozdrawiam ;-) www.brykuha.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Smacznie to wygląda ! :)
    Zapraszam serdecznie na konkurs u mnie na blogu :) organizowany z butikiem LOLA ;)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow that was unusual. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not
    writing all that over again. Anyways, just wanted
    to say great blog!

    Feel free to visit my blog :: golf swing plane trainer (golf-tips4u.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smacznie wygląda :D super blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa, nie byłam jeszcze nigdy w takim miejscu :>

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P