Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 16 czerwca 2013

Fotorelacja (10 - 16.06.13)

Jak widać pokazuję się tu tylko po to aby Wam napisać fotorelację... Mam strasznie mało czasu bo klasyfikacja już 21, a jeszcze nie wszystkie oceny są takie jak bym chciała. W dodatku mam jeszcze 3 zaległe sprawdziany :/ Po klasyfikacji wszystko tu nadrobię.. A pierwsze co wtedy zrobię to odwiedzę Wasze blogi : )

1,2) Nauka.. nawet pod koniec roku trzeba :/
3) Zdjęcie z wtorkowego dyżuru z Magdą. Fajnie tak posiedzieć i pracować tylko na przerwach wywołując nauczycieli z pokoju nauczycielskiego, albo zanosić klucze na portiernię.
4) Prezentacja z geografii... Dostałam za nią 4.
5,6) Plakaty na nasz piątkowy koncert... Dla sprostowania Hardchor Special, to chór niemiecki, który przyjechał do nas w ramach wymiany. Za rok my jedziemy do nich : )
7) Huba Buba.. smak z dzieciństwa.
8,9) Mój strój na piątkowym dyżurze z Anią... Niestety lity nie moje ;_;


10) Najmniejsza fabryka cukierków... Między innymi właśnie tam zabraliśmy Niemców w sobotę. Ogólnie bardzo fajnie się z nimi bawiłam, teraz tylko czekam na zdjęcia ;)
11) Bubble tea, czyli tajwańska herbata, można pić ciepłą, zimną, z mlekiem lub bez.... Wszystko jedno i tak jest przepyszna.
12) Sok tymbark jabłko - białe winogrono, ostatni raz piłam do w podstawówce, potem nie mogłam go znaleźć, aż do wczoraj ^^
13) Wieczorne czytanie lektury ;)


24 komentarze:

  1. Świetne foty :))
    Zapraszam na super konkurs ;)


    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś żułam hubba bubba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty są cudne !
    http://agnesstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bubble Tea piłam raz i mi nie smakowało :P Też miałam brać udział w wymianie polsko-niemieckiej ale się rodzice nie zgodzili i już nie będzie okazji ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Hubba Bubba, zawsze przywożę sobie z Niemiec <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty, fajny mix :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio jadłam hubbe bubbe mniam :))
    Fajna fotorelacja :))

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ta bubble tea wydaje sie pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Otagowałam Cię, zapraszam do zabawy. ;)http://agnesstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia :)
    buty są superrr :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P