Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Fotorelacja (17 - 23.06.13)

Narobiły mi się wielkie zaległości co do bloga. Ale na szczęście już koniec szkoły (teoretycznie, bo formalnie będzie 29), więc mam czas na ponowne rozkręcenie ;)

1) Nauka geografii.. Tyle się jej uczyłam bo moja kochana nauczycielka nie chciała mnie przepuścić... Ale pokazałam jej na co mnie stać i zdałam !
2-8) Zakupy na uczczenie zdania geografii. 4 godziny chodzenia po Bonarce.. a i tak w House-ie znalazłam najlepsze rzeczy.
9)Moja nowa marynarska sukienka... Jedna z dwóch :) 


10) Harry Potter, pierwsza część cała po angielsku. Mam zamiar ja przeczytać :P
11-13) Weekendowy wypad na działkę do Maćka. Jednym słowem hard party xD


Zapraszam na mojego instagrama, tam dodaje aktualne zdjęcia :D

24 komentarze:

  1. 7 spódnica/sukienka cudowna i z 8 zdjecia bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym po angielsku nie zrozumiał.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jutro bedę po krakowskiej polować na ubrania xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka jest genialna! ♥ Haters gonna hate ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo udane zakupy widzę:) i Harry Potter <3 uwielbiam:) pozdrawiam obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. nauczyciele potrafią robić pod górke;/ świetne zdjęcia;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałem kiedyś czytać po angielsku, ale zdecydowanie preferuję po polsku, szybciej mi idzie haha :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Skowyt" - www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak zgadzam sie z koleżanką powyżej, nauczyciele od gegry potrafią robić pod górkę.
    Świetne ciuskzi <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym wopadła, ale nie mam instagrama ;p

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć. c:
    Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-wygraj-kolczyki-czesc.html

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam fotorelacje :) super jest :)
    sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. hej Kochana! przeniosłam bloga na: http://guuuffy.blogspot.com/ będzie mi miło jak będziesz ten nowy również obserwować:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P