Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 30 czerwca 2013

Fotorelacja (24 - 30.06.13)

I udało mi się w końcu połączyć telefon do laptopa ;) Wiedziałam że za 30 razem się uda.

1) Kartka urodzinowa dla Kamili. Mam nadzieje ze jej się spodobała.
2 - 4) Wycieczka do muzeum Armii Krajowej. W ostatnim tygodniu szkoły już nie ma co robić, dlatego nauczyciele zabrali nas na wycieczki. Chociaż nie jestem idealnym humanista to akurat to muzeum mnie zainteresowało.
5) Babeczki w Cupcake Corner Bakery.
6) Galaretka z truskawkami u Maćka <3
7) Zebra z szkolnej wystawy nowych kierunków w sztuce, które wymyślili uczniowie IV Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie. Razem z moja koleżanką zrobiłyśmy tą wystawę pod nadzorem nauczycielki z wok-u (wiedza o kulturze).
8) Bilety na imprezę w Fashion Time. Poszłam na nią z kuzynką. Naprawdę bardzo udana impreza ;D
9) Ciasto z truskawkami zrobione przez moja babcie ... mniam.


10) Zdjęcie z Kamilą.. W Terranovej.
11) Mini vansy mojej kuzynki.
12) Moja kochana najmłodsza kuzynka - Antosia <3
13) Outfit Różowy sweterek i ciemne jeansy.
14) Domowe drożdżówki z jabłkami.
15) Babeczki czekoladowe.. mniam.


21 komentarzy:

  1. Odegram się za 10, wiesz o tym, nie? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. babeczki czekoladowe uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;D
    te drożdżówki wyglądają smacznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkości przyciągnęły moją uwagę :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix, lubię twoje zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P