Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 9 czerwca 2013

Fotorelacja (3 - 9.06.13)

Na wstępie muszę Was przeprosić za moja tygodniowa nieobecność na blogu. Nawet nie miałam czasu wchodzić na Wasze :< Wszystko przez to że rok szkolny się kończy, mamy strasznie dużo sprawdzianów i prac dodatkowych na podwyższenie ocen. W tym tygodniu też mogę się nie ujawniać, bo w poniedziałek i wtorek tata potrzebuje mojego laptopa. A od środy zaczynają się próby do naszego koncertu chóru. Gdy będę miała czas to na pewno blog ożyje ;)

1) Cały tydzień żyję na sałatkach. Jest to najszybszy sposób na zrobienie sobie obiadu. Zdecydowanie wole to niż fast-foody, bo wiem co jem ;)
2) Nauka mapy na geografie. Cały świat, państwa i stolice...
3) Moja nowa torebka. Kupiona przez internet za jedyne 5 zł.
4) Prince polo <3 Dostałam wszystkie trzy od wujka. Zdecydowanie mnie rozpieszcza.
5) Big Milk, pierwszy lód na patyku w tym roku :D
6) Piątkowy wieczór u kuzynki. Oglądałyśmy Harrego Pottera, a w przerwach mecz Polska - Mołdawia. Na przegryzkę jadłyśmy gofry z nutellą/polewą toffi/cukrem pudrem. Bomba kaloryczna.
7) Co tu dużo pisać... TRUSKAWKI <3
8) Druga cześć mojego osiedla.. Na pierwszych urodzinach mojego kuzyna ;)
9) Widok z mojego okna... Nareszcie przyszło słoneczko.

30 komentarzy:

  1. torebka świetna i za taką cenę... ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka za 5 zł cudo :o
    Uwielbiam gofry <3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ;))

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też lubię sama przyrządzić sobie sałatkę niz kupować gotowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde też zjadła bym gofry :D
    Obserwuję :)



    E.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia ;)
    zapraszam : swiatwburgundowychszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie fotorelacje :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. Chciałam Cię poinformować, że na moim blogu aktualnie odbywa się rozdanie. Do wygrania są bony i okulary od Firmoo. Zapraszam do udziału! (przepraszam za spam)

    http://blog-avalon.blogspot.com/2013/06/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. truskawki - mmmmm.
    sałatka jest pyszna <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale smakowita sałatka :D
    będzie miło jak wpadniesz, bo zaczynam od początku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są te fotorelacje, ale chyba wolałabym, żeby były one co miesiąc, a częściej jakieś notki z większą ilością jakiegoś tekstu czy relacji czy coś :P

    Zapraszam na candyyy! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P