Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 29 czerwca 2013

Wakacje ;D

Właśnie nadszedł czas błogiego lenistwa. Szkoda ze zapowiadają deszczowe lato.. Ale można znaleźć plusy nawet takiej pogody. Spotkania z przyjaciółki w przeróżnych kawiarniach. Odwiedzenie jakichś ciekawych muzeów.. Wiem ze to się kojarzy z szkołą, ale znam ludzi którzy lubią chodzić po muzeach. A gdy nagle wyjdzie słoneczko, można iść nad rzekę, jezioro, morze.. zależy gdzie kto mieszka, poopalać się, porobić zdjęcia. Każdy ma inne plany jak spędzić wakacje.
Jakie ja mam plany ??
Bawić się najlepiej jak mogę. Wyjeżdżam do Dalmacji (Bośnia i Hercegowina), a potem jeszcze nad polskie morze. Planuję wiele spotkań z znajomymi, chłopakiem, przyjaciółmi. Może jakieś imprezy, domówki. Nie planuję całych wakacji, totalny spontan też jest potrzebny.
A jakie Wy macie plany na te wakacje ???

21 komentarzy:

  1. To deszczowe lato to już chyba standard :) ale z mężem jesteście zaopatrzeni w kieszonkowe peleryny haha i parasole :) pozdrawiam, będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz wziąć udział w moim pierwszym konkursie, w którym do wygrania są ciuchy :) www.dreams-amaze-me.blogspot.com miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie jest, aż tak źle jeśli chodzi o pogodę, ważne, że są wakacje i nie trzeba do szkoły chodzić. Życzę Ci udanych wakacji, ładne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje że nie bd aż tak źle z tą pogodą :) Ja na razie nic nie mam zaplanowane :)
    Zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie ;) zorganizowanym z Butikiem LOLA :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji! ;)
    Domówki najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci! Ja niestety jestem dalej podczas sesji i walczę o przetrwanie.. Ale jak tylko zaczną mi się wakacje to również zamierzam wykorzystać je na 1000% :D

      www.linde-lo.blogspot.com

      Usuń
  5. u mnie ładna pogoda :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia,życzę udanych wakacji^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne wakacje Ci się zapowiadają ;) Ładne zdjęcia ;) Ja nie mam żadnych planów :P
    Obserwuję ;)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jade nad polskie morze :) Kiedy jedziesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia !:)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam planów, u mnie jak zawsze spontan ;-)
    świetne foty!
    życzę udanych wakacji ;-)
    p.s. zapraszam na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych wakacji :) U mnie spontan :D

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zdjecia;D

    Zapraszam do mnie ;p
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznotka *.*
    Mam trochę planów na wakacje, m.in. wyjazd do Niemiec :D

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie pewnie też wszystko będzie spontaniczne, ale za to właśnie między innymi kocham wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dobrze, że są wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie mam zadnych planow, licze na spontan :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P