Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 25 czerwca 2013

Z Maćkiem

Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo ciekawie ;) Od 12 - 14 byłam na wycieczce w muzeum Armii Krajowej. Nawet fajnie ;) A potem na rowerach pojechałam z Mackiem na rynek. Z okazji 5-miesięcznicy zabrał mnie do Cupcake Corner Bakery. Zamówiłam sobie babeczkę o smaku waniliowego late. Połączenie babeczki i kawy to strzał w dziesiątkę. A resztę dnia spędziłam u Maćka ;)

12 komentarzy:

  1. Słodko razem wyglądacie :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. śłodziaki z was ;) szczęścia życzę!

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo :D
    Ja byłam jakoś w marcu w tym muzeum i jest tam całkiem sympatycznie, jednak spędziliśmy tam dużo więcej czasu :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P