Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 28 lipca 2013

D.I.Y

No to kolejny post z pomysłami na DIY:

1. kolejny pomysł na kołnierzyk. Strasznie mi się spodobał i nei mogłam pomyśleć że Wam go tu nie pokarzę.

2. Cudowne bransoletki. proste w wykonaniu, a mogą być świetnym pomysłem na prezent. 

3. Ślicznie ozdobiona doniczka, może być i do ogródka i do pokoju. Jest na pewno świetna i oryginalna ozdobą.

4. Jak już Wam wspominałam urodziła mi się ostatnio kuzynka. Jak znalazłam ten pomysł na DIY od razu o niej pomyślałam. Idealna zabawka właśnie dla takiego szkraba. Czy to nei urocze ?

12 komentarzy:

  1. te bransoletki wyglądają nieźle, chyba warto spróbować wyczarować coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni pomysł najlepszy, bo dziecko najlepiej zabawi się ręcznie zrobioną zabawką niż markową :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga inspiracja najlepsza. Strasznie podobają mi się takie bransoletki! :)
    Obserwuję Twojego instagrama, może się odwdzięczysz? ;p

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kołnierzyk nieziemski ! :)

    ---------------
    www.qamille.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzialam taka zabaweczke, zamierzam taka zrobic na wakacjach:) Ta doniczka jest super:) podrawiam:)
    www.ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje. :D Bransoletki z pewnością zrobię. :)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  8. Kołnierzyk jest prześliczny. Trzeba będzie spróbować do zrobić;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P