Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 2 lipca 2013

Dzień z kuzynką ;)

Wczorajszy dzień był bardzo zwariowany, razem z moja kuzynką Anetą pojechałyśmy na zakupy. Oczywiście to nie były normalne zakupy. Zresztą my razem, tworzymy niezłą parkę, zdolną do wszystkiego. Przeszłyśmy parę sh, ale nic specjalnego nie znalazłyśmy, potem pojechałyśmy na rynek, gdzie zjadłyśmy obiad - czyli obwarzanki pod Adasiem xD A na koniec do Galerii Krakowskiej ;) Po całodziennej podróży po sklepach byłyśmy nieźle zmęczone. Siedzimy już w domu.. a ja wpadam na pomysł:  'przyjedź do mnie spać'. I takim sposobem Aneta wylądowała u mnie na noc... Taki tak szczegół że poszłyśmy spac o 1.30 wykończone śmiechem i gadaniem xD
Nie obyłoby się się bez zdjęć w terranovej.

A tutaj zdjęcia mojego nowego kołnierzyka. Kupiony właśnie w terranovej po przecenie za 12.90 :D 


16 komentarzy:

  1. Fajnie jetst mieć kogoś takiego z kim można poszlać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty debilu ! To była 2, a nie 1,30!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak druga..... To ja chyba czegoś nie pamiętam....

      Usuń
  3. ja do krakowskiej dopiero sie wybieram w tym tygodniu chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołnierzyk to niezła okazja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten kołnierzyk, zdjecia mega pozytywne! :)

    Zapraszam w wolnej chwili, dopiero zaczynam, miło będzie, jeśli zostawisz po sobie ślad :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie gadanie po nocy. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten kołnierzyk<3 I ogólnie bardzo fajny blog.


    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli wypad jak najbardziej udany ! :D Śliczny kołnierzyk :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "W rytmie serca", www.filmowe-abecadlo.blogspopt.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, też musze jechać do Krakowskiej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW just what I was looking for. Came here by searching for plumare

    Here is my blog post; watch dogs xbox 360

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P