Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 7 lipca 2013

Fotorelacja (1 - 7.07.13)

Krótko i na temat... pierwszy tydzień wakacji :D

1) Coca-cola :D Nigdzie nie mogę znaleźć mojego imienia, więc wybrałam sobie taki napis xD
2) Wypad na zakupy z moja kochaną kuzynką - Anetą.
3) Przemek - Kochany łobuziak.
4) Przepyszne czereśnie, były bardzo dobrym pomysłem na śniadanie.
5) Zdjęcie z spaceru z Sylwia i jej siostrą Zuzią.
6) Koktajl truskawkowy, na upalne dni jest idealny.. szkoda że nie miałam zrobionego lodu ,bo taki mega schłodzony był by jeszcze lepszy ;)
7,8) Obiad w Burger King'u i zakupy w Bonarce.. tylko z Kamilą :D
9) Herbatka w Eszeweri (Kraków,ul. Józefa 9). Bardzo fajne miejsce, zaprowadziła mnie tam Kamila i mamy zamiar się tam uczyć do matury bo jest tak wyjątkowo spokojnie.


10) Wspólne zdjęcie z Kamilą, właśnie w Eszeweri.
11) Mój nowy kołnierzyk. Za 9.99 w Mohito.
12) Sałatka na urodzinach mojej kuzynki. Była przepyszna.. Sałata, bób, mozarella i jeszcze wiele innych składników.. których nie pamiętam xD
13) Moje nogi xD


18 komentarzy:

  1. a ja już parę razy widziałam cole z twoim imieniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nie umiem znalesc coli z moim imieniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mix, zazdroszcze tego kolmierzyka z Mohito za taka cene ;p Salatka wyglada przepysznie, znasz przepis?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciezko pewnie trafic na swoje imie:) ja tam wole pepsi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotorelacja:D


    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie trafiłam na swoje imię ;/
    Ładne zdjęcia :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwacja za obserwacje ? ;* www.agatesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hej mix jest świetny, ja też jeszcze nie znalazłam swojego imienia ;p pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nóżki:) Sałatkę z bobem muszę sobie wymyślić jakąś:) No i narobiłaś mi ochoty na herbatkę, ale sił już na zaparzanie nie mam o tej porze:P

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sałatka z bobem - zainspirowałaś mnie do zrobienia ;D nie jadłam jeszcze takiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia :) widzę, że miło spędzasz czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam takie koktajle. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Coca cola Blondynka :D Fajny mix :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P