Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 15 lipca 2013

Fotorelacja (8 - 14.07.13)

Przepraszam, że nie napisałam jej w niedzielę ale do domu wróciłam późno i postanowiłam ze opublikuję wam ją dziś ;)

1) Przepyszna babeczka z truskawkami i jagodami. Mega słodka bomba kaloryczna ^^
2) Herbata Pickwick, uwielbiam je pic, zwłaszcza schłodzone.
3-6) Wypad z Anetą na zakupy. A w międzyczasie jeszcze byłyśmy n przepysznych lodach :)
7) Różowe, malutkie Timberlandy mojej małej kuzynki Tosi.
8) A oto właśnie kochana moja Tosia.
9) Prince polo.. kolejne słodkości ;)


10) kalendarz z motorami <3
11) Laki, pies mojej kuzynki.
12) Rummikub, w pochmurny dzień nie ma nic lepszego.
13) Luis, królik tez Anety. Kochane stworzenie.
14) Kartka z Międzyzdrojów od Moniki. Dziękuję bardzo ;)
15) Moje paznokietki, będzie specjalny post gdzie lepiej widać jakie są.


23 komentarze:

  1. nie slyszalam o tej herbacie :d gdzie taka mozna kupic ? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fotorelacja!
    O jejciu jakie słodziutkie buciki i urocza dziewczynka *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mam ochotę na tą babeczkę.Skoro uznajesz zasadę obserwowanie za obserwowanie,ja obserwuję.
    Blog:http://my-kosmet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne maleństwo na zdjęciu :) Kieyd spojrzałam na Ciebie wybierającą buty (tak przypuszczam) czuję się jkakbym widziała siebie z boku i zastanawiała się którą parę wybrać ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie ja ;) To moja kuzynka ;)

      Usuń
  5. fajne zdjatka, u mnie konkurs z sheinside.com zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mix fotek super!!!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog , z chęcią będę tu zaglądać (: Zapraszam na nowego bloga http://fashion-ismysecondlife.blogspot.com/ (:

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjatka;) malutka jest słodka *o*
    mam zamiar zrobić notkę z pyt i odp, czekam na pytania, z góry dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej herbacie...
    Słodki bobasek, lubię te twoje mixy <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna mała :)
    super fotorelacja

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P