Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 16 lipca 2013

Green nails ;)

No to przyszedł czas, na obiecany prze zemnie post o moich paznokciach, które sobie ostatnio zrobiłam. 


Inspiracją była czekolada miętowa, sama nawet nie wiem co mnie podkusiło żeby ją kupić skoro strasznie nie lubię miętowych czekoladek :O Ale przydała się, bo dzięki niej wiedziałam jak chce wymalować paznokcie ^^


Do wymalowania paznokci użyłam :
- pędzelek do paznokci, zakończony kulką z Avonu
- lakier simple Beauty mini nr 304
- lakier miss selene nr 155
- lakier miss selene nr ??? (nie wiem zamazał się :C)
- lakier miss selene nr 162
- lakier Golden Rose paris nr 236

A oto efekt mojej pracy, na palcu środkowym miały być kropki, ale że lakier nie współpracował tak jak chciałam to właśnie tym pędzelkiem zakończonym kulką zrobiłam cudowną kreskę, łatwiej się tym robi niż pędzelkiem ;)

12 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P