Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 9 lipca 2013

Groszki ;)

Niedawno byłam na spacerze z Kamilą. A że Kamila lubi robić zdjęcia, a ja lubię być na zdjęciach i idealnie miałyśmy cudowna pogodę to porobiłyśmy parę zdjęć. Zdecydowanie lubię takie wypady. Można pogadać, powygłupiać się i najważniejsze spędzić czas z osoba którą się naprawdę uwielbia.

A teraz pomęczę Was paroma moimi zdjęciami :P












Dziękuję za tak cudownie spędzony dzień :)

31 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia.Jakie widoczki <3
    Zapraszam na nowy post:
    http://my-kosmet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ze milo spedzilas czas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby tylko nie te buty było by fajnie...
    Balerinki zamiast tych twoich i było by ok. tak to wszystko psuja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam balerinek, bo nie ma mojego rozmiaru, ponieważ nie produkują połówek :(

      Usuń
  4. masz jakieś takie krótkie i przysadziste nóżki ale to na pewien sposób urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. b,ładnie wyglądasz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka sama w sobie śliczna, ale nie na tobie. Jest zdecydowanie za długa i optycznie skraca ci nogi przez co wyglądasz jak karzełek. Gdybyś ją skróciła na pewno wyglądałabyś świetnie. Ja kamizelkę potraktowałabym jako bluzkę-zapięłabym i włożyła pod pasek żeby nie wystawała. Sukienka wyglądałaby jak spódnica z wysokim stanem, wyszłoby ciekawiej i nie zaburzałoby tak proporcji całej sylwetki :) Fajnie byłoby jeszcze gdybyś napisała skąd pochodzi każda rzecz, bo spodobała mi się kamizelka, a nie wiem gdzie taką dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, za niedługo będzie post gdzie osobno opisze ten strój ;)

      Usuń
    2. A co do długości spódnicy.. popatrz na ostatnie zdjęcie tam wyszła zupełnie inaczej niż na pierwszym.. na pierwszym po prostu zdjęcie było robione bardziej z góry :)

      Usuń
  7. very very nice skit! like it alot!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zatagowałam cię w tagu,ktory się przed chwilą pojawił na moim blogu.Mam nadzieję,że zrobisz go.
    Blog:http://my-kosmet.blogspot.com/
    Myślę że pytania są spoko.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz...
    Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kamizelki dżinsowe, ta też jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna, letnia, typowo miejska stylizacja c:

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe zdjęcia!
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi bardzo podobają się groszki i to w każdej postaci , czy na koszuli , czy bluzie , wszędzie fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P