Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 12 lipca 2013

Kuzynki ;)

Wczorajszy dzień zaliczam do tych najbardziej udanych. Byłam u mojej kuzynki, która się niedawno urodziła. Kocham opiekować się takimi małymi szkrabami. Byłam z nią nawet na spacerze. ;)
Nic nie daje tyle radości co uśmieszek takiego małego dzieciątka. A na tym zdjęciu... dopatrzyłam się tego po tym jak dodałam ja na instagrama, robi taki lekki dzióbek. Nauczyła się już xD

A od jutra będę sobie nocować u dobrze znanej już na blogu Anety ;) (pewnie mnie za niedługo utłucze ze tyle o niej mówię, ale cóż cały czas się widzimy) Cały weekend razem.. Na pewno nam odwali.. a za niedługo razem jedziemy na obóz, ale o tym to później powiem :)


Teraz to mnie już na pewno zabije xD Ale to zdjęcie jest urocze.

17 komentarzy:

  1. ale maluszek *o*
    już jest pierwsza, konkretna notka, zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejciu! U mnie też w rodzinie urodził się taki mały robalek :) Kocham zajmować się takimi małymi dzieciaczkami :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki! :D
    U mnie nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka istotka.
    Urocze zdjęcie rzeczywiście :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuzynkę masz piękną ;) Czego to nie robi uśmiech takiego szkraba ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny dzidziuś:> Mam takie cioteczne rodzeństwo, kocham się nimi opiekowac:)
    dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, dzióbek; słodka jest <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. malutki <3

    pepe-lovewilltearusapart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiech niemowlaka i humor od razu się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P