Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 5 lipca 2013

Ludzie ;D

Wakacje to idealny czas na spotkania. W końcu mam chwile aby pojechać na przykład do Bonarki z koleżanką, i pogada,ć pochodzić po sklepach. To jest to co najbardziej lubię robić. Cały dzień mogę poświecić konkretniej osobie. A najlepsze jest to, że nigdy nie kończą nam się tematy do rozmowy. Choć każdy z nich jest inny to ich uwielbiam i nie wiem co bym zrobiła bez nich.


Sylwia - moja koleżanka z bloku, jak byłyśmy małe potrafiłyśmy bawić się razem 12h. Z wiekiem coraz mniej czasu sobie poświęcałyśmy, ale teraz jest o wiele lepiej. Czasami przypadkowo się spotkamy na przystanku i wracamy razem do domu, a to coś planujemy, a to jedna wyciągnie drugą na spacer.
Aneta - moja kochana kuzynka. Co tu dużo mówić, bez niej świat nie byłby taki sam. <3
Kamila - moje słoneczko. Razem chodzimy do klasy, na początku jakoś mało gadałyśmy, ale połączyła nas jedna sprawa (taka tam słodka tajemnica). Teraz gadamy, umawiamy się, spędzamy razem czas.
Ania - jednym słowem taki sam wariat jak ja. Połączył nas chór, razem chodziłyśmy na niego, a dokładnie ona mnie do niego namówiła. Razem chodzimy do klasy, to też w pewnym sensie nas połączyło.
Ania - znamy się od czasów gimnazjum... Nawet nie pamiętam jak to się stało że zaczęłyśmy się przyjaźnić. Potem było już tylko lepiej. Razem weszłyśmy w świat blogów, mody. Gdyby nie ona pewnie bym nie prowadziła dziś tego bloga ;)

16 komentarzy:

  1. świetnie wyglądacie w tych kapeluszach:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3.
    Świetnie, że masz takich ludzi wokół siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, fajnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak to kolejny powód za który kocham wakacje- mam czas by porozmawiać z ludźmi których nie widze na codzien :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale przyjemnego masz bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypady z przyjaciółmi są najlepsze;D

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;)

    pozdrowienia dla Ani - miałą super pomysł, zebys zaczęła blogować :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć takich znajomych jak ty :p Fajna notka .
    wicy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post .
    + Również obserwuje .
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe fotki ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. kapelusz muszę kupić taki jak masz na jednym ze zdjęc:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P