Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 17 lipca 2013

Nocna zmiana

Jest to mój pierwszy taki nocny post ;) Siedziałam tak i popatrzyłam na mojego bloga i coś mi się w nim przestało podobać. Na sam początek poszedł nagłówek, zdecydowanie już mi się znudził i go zmieniłam. Kombinowałam też z tłem, ale nic mi nie pasowało i moje kwiatki nadal pasują do niego najlepiej. Nie umiem określić się na jeden spokojny kolor, a te kwiatki idealnie opisują mnie, taką kolorowa zwariowana osóbkę.
Jak podobają wam się nocne zmiany ?? Dla porównania pokazuje stary i nowy nagłówek ;)


16 komentarzy:

  1. Od razu nocna... Wcale nie jest tak późno, ja dopiero zabieram się do pisania posta. :3
    A nowy nagłówek jest moim zdaniem bardzo ładny, ślicznie wyszłaś na środkowym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Nocna zmiana jest fajna ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mojego bloga też czekają zmiany, tylko czasu brak:D

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba ta zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nagłówek bardzo fajny! :) Podoba mi się najbardziej środkowe zdjęcie :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny nagłówek, miło tu :)
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ci nocne zmiany wyszły;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo korzystna zmiana :D naprawdę ładnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się bardzo podoba ten nagłówek, ale ten stary też był bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  10. b. dobra zmiana, a kwiatki też się świetnie komponują. a blog ma odzwierciedlać blogera ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P