Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 24 lipca 2013

Odpowiedzi do tagów

Zostałam nominowana w paru tagach... Z chęcią odpowiedziałam na te pytania. Jak chcecie to możecie mi zadawać tutaj kolejne pytania, po powrocie chętnie n nie odpowiem. 


 Jak zaczęła się Twoja przygoda z bloggowaniem?
Mówiłam już to wiele razy. Najpierw pisałam notki tylko na photoblogu, a później przeniosłam się na bloggera.
Co lubisz robić w wolnych chwilach?
Wiele rzeczy, spotykać się ze znajomymi, chodzić na zakupy, zdjęcia, czytać książki, tańczyć, słuchać muzyki.
Co daje Ci bloggowanie?
Bloggowanie wzbudziło u mnie wiele pozytywnych cech. Np. otworzyłam się do ludzi. Wcześniej zwykłe powiedzenie ‘cześć’ sprawiało u mnie stres. A teraz bez problemu poznaje nowe znajomości.
Jakie są Twoje marzenia?
Moje marzenia.. hm…. Nie mam jakichś konkretnych marzeń.
Co chcesz osiągnąć w swoim życiu?
Chce dobrze skończyć szkołę, założyć rodzinę, odnaleźć szczęście w życiu.
Jakie znaczenie ma dla Ciebie przyjaźń?
Akurat dla mnie przyjaźń ma wielkie znaczenie, dlatego zanim komuś zaufam muszę go dobrze poznać.
Imiona przyjaciół?
Aneta.
Jak dużo czasu poświęcasz bloggowaniu?
Poświęcam tyle czasu ile mam do dyspozycji. Zawsze wszystko staram się rozplanować.
Masz jakieś zwierzątko?
Już nie, ale miałam chomiki.
Film vs. książka?
Zależy, kiedy i gdzie, ale bardziej ciągnie mnie do książek.
Czego nie lubisz?

Oj… trudno się tak teraz określić.


Jakie masz hobby?
Moje hobby… sama nie wiem.
O czym marzysz?
Jak pisałam powyżej… nie mam konkretnych marzeń.
Czy masz motto życiowe?
Nie mam.
Ulubione zwierzę?
Wszystkie oprócz insektów, owadów, robali.
Czego najbardziej się boisz?
Pająków i horrorów.
Gdzie planujesz spędzić wakacje?
Obecnie: Dalmacja i Morze Bałtyckie. A za rok to się zobaczy jeszcze.
Co Cię zainspirowało, że założyłaś bloga?
Nie było konkretnej inspiracji. Po prostu tak samo od siebie to wyszło.
Ulubiony wokalista/ka?
Nie posiadam.
Grasz na jakimś instrumencie?
Uczę się na gitarze.
Ulubiony kraj?
Francja.
Interesujesz się modą?
Może tego po mnie nie widać, ale tak.

10 komentarzy:

  1. No to jeszcze jeden tag!
    Więcej u mnie w starszym poście! :)

    Zapraszam do mnie! Kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu nie widac? widac wlasnie, ze sie interesujesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie książka, a nie film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja przygoda z bloggiem też się tak zaczęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczere odpowiedzi ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P