Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 8 lipca 2013

Pomysły DIY

Dawno nie dodawałam posta z pomysłami na DIY. Totalnie o tym zapomniałam. Ale tak sobie myślę ze czasami warto dodać coś z internetu, a nie tylko męczyć Was moimi zdjęciami ^^.

1) Idealny pomysł na ozdobienie kołnierzyka nudnej koszuli. Dzięki temu koszula zyska, jak to mówią potocznie +10 do wyglądu, ale także będzie modna. Można ją ubierać i na co dzień i do stroju galowego. A wykonanie nie wydaja się takie trudne ;)



2) Przesłodkie spinacze w kształcie serduszek... Czyż to nie jest urocze ;) Sama już sobie zrobiłam pare. Wykonanie zajmuje parę minut.


3) Pomysł na ożywienie chustki, t-shirtu, bokserki... Czegokolwiek. Wystarczą farby, sznurek i trochę wyobraźni.

4) Kolejny pomysł na kołnierzyk, Tym razem już nie u koszuli, a taki co możemy ubrać do sweterka albo zwykłej bluzeczki. Co do wykonania, na pewno zabierze nam trochę czasu, ale za to jaki efekt końcowy.


12 komentarzy:

  1. Lubię DIY ale te akurat nie są w moim typie. :)

    zuzikks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy kołnierzyk mi się spodobał, muszę poszukać tylko takich perełek i może zrobię taki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się najbardziej spodobał 3, nigdy czegoś takiego nie widziałem i tym bardziej nie słyszałem by ktoś tak robił :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Do szpiku kości", www.filmowe-abecadlo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołnierzyk jest świetny. ciekawy blog. będę tu częściej wpadać :D

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten pierwszy kołnierzyk <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. sposób na kołnierzyk jest ekstra ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P