Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 3 lipca 2013

Spacerek ;)

Dziś moja koleżanka z bloku Sylwia, wyciągnęła mnie na spacer z jej młodszą siostrą. No i problem co na siebie włożyć, upał 30 stopni.... Przegrzebałam szafę na dziesiątą stronę i znalazłam spodenki... Nawet nie wiem skąd je mam... Ale jedno wiem, są idealne na taki upał ;)

T-shirt - Reserved | Spodenki - ??? | Sandały - CCC | Okulary - Sklep w Hiszpanii | Opaska (którą owinęłam koka) - Centro

29 komentarzy:

  1. Świetne są te spodenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba T-shirt ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też straszny upał, spodenki są super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te spodenki :) A sąsiadka jest moją imienniczką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten zestaw :))
    http://martynaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Upał? A ja trafiłam na deszczową pogodę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się osobiście te spodenki bardzo nie podobają- wyglądają jakbyś zabrała je tacie z szafy. Kolejną sprawą jest Twoja ortografia; w każdym poście są jakieś błędy. No rozumiem, że pewnie nie jesteś na humanie w liceum, ale jakąś, nawet skromną wiedzę na temat pisowni wypadałoby posiadać ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem że nie każdemu może się to podobać ;) Więc nie mam pretensji. A co do moich błędów ortograficznych, to jestem dyslektykiem i człowiekiem wiec zdarza mi się popełniać takie błędy. W końcu w wieku 16 lat nie mogę mieć profesora z polskiego. :)

      Usuń
    2. No i nie wiem gdzie się tu dopatrzyłeś/aś jakiegoś błędu ortograficznego...

      Usuń
  8. Świetne spodenki :) .
    U mnie też się już poprawiała pogoda :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie tez upał, ciekawe te spodenki ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja ;)

    http://onceethought.blogspot.com/ bedzie mi milo jak zaobserwujesz <3!

    OdpowiedzUsuń
  11. nice outfit :)
    would you like to follow me back? i have followed you xx
    http://girlonstreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne , luźne spodenki =) .
    + Obserwujemy ?
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. tez mam zawsze dylemat w co sie ubrac orzy takich upalach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie goraco az nie chce mi sie z domu ruszac xd

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nigdy nie wiem w co się ubrać..

    OdpowiedzUsuń
  16. skąd ja to znam taki dylemat..sama taki mam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zestaw :)
    zapraszam do mnie http://keepcalmandgoshoppingd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodenki takie ciekaweee <33 slicznie wydladasz ;** Mi to nawet z domu się by nie chciało wyjsc w taką pogode ..


    Skom? http://wikusia27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P