Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

wtorek, 23 lipca 2013

Trip to Prague

Już dosyć dawno byłam na trzydniowej wycieczce w Pradze, lecz nigdy nie mogłam się zebrać do napisania posta o tej wycieczce. Nie pojechałam z moja obecną klasą, tylko dołączyłam się do 2j (już 3j), mieli parę wolnych miejsc i mogli zabrać ze sobą osoby z innych klas. Wiec dlaczego by nie jechać ? Cenowo wycieczka bardzo się opłacała. Wycieczek było masa, jedna 8 godzinna, po której już nic nam się nie chciało robić. Co do hotelu, bardzo fajny, wiele pięter, więc zabawy w windzie były mile widziane. Właśnie dzięki tej windzie razem z moją koleżanką Anią poznałyśmy wiele osób ^^. Jedzenie... wyjątkowo dobre, a to wszystko dzięki temu że ten hotel na parterze, ale w drugim skrzydle miał technikum gastronomiczne.
Specjalnie dla Was wybrałam najlepsze zdjęcia z Pragi i skleiłam je w film, ponieważ nie wiem czy w poście wypada dawać ponad 170 zdjęć. Wszystko na filmie jest ułożone chronologicznie, wiec możecie się czuć jak na wyciecze w Pradze.
Oczywiście na filmie nie ma samych zabytków ;)


Nie miałam serca zanudzać was historia i niestworzonymi rzeczami z tego miasta.. zresztą przyznam się bez bicia nie zawsze słuchałam przewodnika xD

11 komentarzy:

  1. fajnie fajnie <3

    jeśli masz ochotę na tiramisu- zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale samochodzik zaciekawił?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie byłam w Pradze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. starbunio, m&s, zdjęcia w windzie i lans na niesłuchanie przewodnika - yay, TRIP marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcialabym odwiedzić Pragę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tylko przejerzdżałam przez Pragę ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P