Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 13 lipca 2013

Weekend ;)

Weekend zdecydowanie udany :) Uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Z Anetą gadamy o wszystkim i o niczym, wygłupiamy się, jemy kanapki o 2 w nocy i chodzimy spać dobrze po 3. To się nazywają wakacje.
A jakie są wasze plany na wakacje ? Macie taka osobę z którą możecie spędzić nie wiadomo ile a dalej nie możecie się rozstać ?


Takie tam nasze wspólne zdjątko :) Nie wiem czy było już na blogu czy nie.

18 komentarzy:

  1. ja mamm, ale czasem trzebaa zatesknic :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Moją sis ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  3. takie nocki z przyjaciółką są świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie noce z przyjaciółkami są najlepsze;)
    Również zaobserwowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że się udał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jesteście obydwie <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster Blog Award,więcej znajdziesz tutaj --> http://naaathhh.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. taka osoba jest bardzo potrzebna;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie moja przyjaciółka.. Chociaż jakby się tak zastanowić to czasami mam jej dosyć. Hahahahaha. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam <3
    Super wyglądacie ;*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem jak się ma do mojej notki komentarz "super", jeżeli masz tak komentować moje notki to wolę, abyś je skomentowała jedną raz na miesiąc, a porządnie niż częściej a jakimś słowem super które się ma ni jak do notki. Ja czytam każdą twoją notkę i staram się sensownie ją komentować, więc liczę na to samo z twojej strony.

    Nie odbierz tego źle, ale to trochę niemiłe z twojej strony.
    Pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Supper' odnosiło się do tego że na prawdę widzę pozytywne zmiany w twoim blogu, choć jest na prawdę fajny to widzę ze jeszcze bardziej go ulepszasz ;)

      Usuń
    2. Aham, to przepraszam bardzo. Źle to zinterpretowałam i odebrałam.

      Usuń
  12. wszystkie nocki z przyjaciółmi to jedzenie o 2 w nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award gratuluję więcej info na cherry-sad.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście takimi osobami są moje przyjaciółki i chłopak! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P