Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 11 lipca 2013

Z bliska ;)

Pewien anonim/anonimka w jednym z komentarzy napisał/a "Fajnie byłoby jeszcze gdybyś napisała skąd pochodzi każda rzecz, bo spodobała mi się kamizelka, a nie wiem gdzie taką dostać.", wiec dlatego postanowiłam napisać więcej o tym stroju ;)
Co do samej sukienki, kupiłam ją w secondhandzie za jedyne 5.40 zł ! Jestem naprawdę zadowolona z tego zakupu. Chociaż musiałam ją zanieść do krawcowej bo była ciut za szeroka.. ale nie kosztowało mnie to tak dużo. Pasek też jest z sh... ale ile kosztował to już nie pamiętam.. Wiem że strasznie go lubię, jak na niego patrze to kojarzy mi się z górami, i takimi prawdziwymi góralkami xD. Kamizelka dżinsowa, jest z lewi'sa i była kiedyś bluzką z długim rękawem. Niestety byłam dla niej tak okrutna, a dokładnie krawcowa.. Nie no żartuję.. troszkę urosłam i po prostu przestałam się mieścić w ramionach. A że na długość była dobra to poszłam do krawcowej, ładnie mi to obcięła i obszyła. I w efekcie mam kamizelkę. : ) A buty to inna historia. Może te nie do końca pasują, ale chyba nie jest najgorzej. Niestety mam z moimi stopami mały problem. Są niewymiarowe. A nie produkują butów z numerem 37.5. Więc balerinki odpadają, bo a to za małe a to za duże.. W trampkach bym się ugotowała... A innych butów poza sandałami nie mam :C Co do całości... już nie pierwszy raz mam ten zestaw na sobie. Jakoś mi się spodobał i nie uważam że jest zły. Ubieram się na swój sposób. Czasami kieruję się tym co jest modne, albo jak co nosić. Ale czy każdy musi wszystko ubierać tak jak trzeba. Dla mnie w modzie najważniejsze jest to żeby każdy tworzył swój idealny styl.

Kamizelka - Levi's | Sukienka - sh | Pasek - sh | Buty - Boti 

19 komentarzy:

  1. Koszulowa kamizelka jest świetna XD
    Jednakże co do całości nie jestem przekonana, ale tak jak powiedziałaś każdy ubiera się na swój sposób. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten pasek <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasek jest naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna stylizacja i śliczna Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość, bardzo fajnie wygląda. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, każdy musi odnaleźć, mieszając różne style, ten jeden, swój idealny.
    Świetna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie fajna ta kamizelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie do końca mi wszystko ze sobą współgra w tym zestawie :) Ale jeśli Tobie się podoba to najważniejsze. Fakt, kamizelka boska! Ostatnio jestem w trakcie przerabiania kurtki jeansowej na kamizelkę, mam nadzieję, że jakoś mi to fajnie wyjdzie :) Buziaki ;*

    Ps.
    Wcześniej miałam bloga o adresie www.paatix.blogspot.com myślę, że kojarzysz, ale usunęłam go bez żadnych 'końcowych' słów na pożegnanie, więc zapraszam na nowego bloga :) + obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P