Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 17 lipca 2013

Z Magdą ;)

Wczoraj przyjechała do mnie moja przyjaciółka z gimnazjum Magda. Już tak strasznie długo się nie widziałyśmy i musiałyśmy pogadać. Fajnie tak posiedzieć. jeszcze pooglądałyśmy razem serial na internecie i poszłyśmy się przejść porobić zdjęcia ;)


Przy okazji Magda zrobiła mi zdjęcia mojego stroju ;)

Kurteczka - sh
Bokserka - ???
Spodenki - sh
Creepersy - kupione przez internet

Wiem ze parę osób po prostu nienawidzi tych butów, ale niech mówią co chcą są tak strasznie wygodne że mogę w nich cały czas chodzić ;P

15 komentarzy:

  1. Z kurtką wygląda o wiele lepiej a bez okropnie buty niczego sobie..

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny strój, ale ja bym zmieniła buty na trampki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny outfit, jednak buty zamieniłabym na trampki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądaj, oglądaj, gorąco polecam. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię spędzać tak czas, szczególnie z tymi, kogo dawno nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. very nice pictures :) like your shorts!

    OdpowiedzUsuń
  7. grrrrr, jestem jedna z tych osob, ktora tych butow nienawidzi :D irtytuja mnie bardzo!:D ale poza tym ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądasz, trochę dziwne te szorty...

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful blog,
    Hi from Italy,

    Nicky

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P