Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 27 lipca 2013

Zapomniane

Uzbierało mi się parę moich strojów których zapomniałam opublikować na blogu. No niestety czasami już się gubię w moich postach. Ale dlaczego by ich tu nie pokazać....

1. Strój już na cieplejsze dni.. ale zakolanówki świadczą o tym że nei było znów tak gorąco... Pewnie miałam jeszcze sweterek, który tu się gdzieś zapodział.
 bokserka - sh | spodenki - sh | zakolanówki - ??? | zegarek - me to you

2. A oto mój strój galowy na dyżur.... Może i spódniczka trochę za krótka jak na szkołę.. ale nic mi żaden nauczyciel nie powiedział.
marynarka - tandeta | koszula - ??? | spódnica - new yorker | lity - pożyczone od  koleżanki 
PS. sama chcę sobie takie lity kupić ^^

3. Strój...Pamiętam... byłam tak w szkole jak zdawałam po raz ostatni geografię, a później pojechałam z koleżanką na zakupy ^^ Że bluzeczka jest bez ramiączek to ubrałam do niej sweterek.
sweterek - house | bluzeczka - reserved | spodenki - sh | okulary - sklep w Hiszpanii

4. Strój.. już z wakacji.. ale z tych chłodniejszych dni.. Chyba nawet wtedy padało.. jak mnie pamięć nie myli xD  Do tego mialam jeszcze trampki, których na zdjeciu nie mam...
sweterek - sh | spodnie - sh | trampki - converse

12 komentarzy:

  1. Najlepszy drugi zestaw;) Fajny taki post zapomnianych outfitów;D

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty kolezanki sa swietne ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka na drugim zdjęciu wcale nie za krótka na szkołę, ja nosze o wiele krótsze i nikt się nie czepia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty rewelacja ! :)
    uwielbiam zakolanówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w pierwszym zestawie szorty są świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  6. a tam za krótka! w sam raz na ładne nogi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P