Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 28 sierpnia 2013

Czuć szkołę....

Na wstępie chcę przeprosić za to, że nie pojawiła się fotorelacja, ale nie miałam, kiedy usiąść na dłużej przed laptopem. Postanowiłam, że zrobię dwutygodniową fotorelację. Co do odpowiadania na komentarze, też dopiero dziś udało mi się to zrobić. Tydzień się kończy, remont trwa, a do szkoły trzeba się przygotować.
Jutro jadę na próbę chóru i do sh szukać czarnej sukienki na chór i rozpoczęcie roku.

Teraz już niestety nie będą się pojawiać tak często posty, ponieważ w tym roku przyrzekam sobie pełne skupienie na szkole. Nie mam zamiaru dopuścić do takiej sytuacji, jaką przeżywałam w pierwszej klasie. Dlatego gdy nie będę odpowiadać na wasze komentarze to z góry przepraszam, ale nie będę mieć czasu. Druga klasa liceum to już nie przelewki, do matury coraz bliżej, a nauki coraz więcej. Mam nadzieję, że rozumiecie moją sytuację :)

Wygrzebane zdjęcie, które mogło się już kiedyś pojawić na blogu :)

35 komentarzy:

  1. Nawet nie przypominaj, druga LO szybko nam zleci a matura zapuka do naszych drzwi o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Też w tym roku chcę się porządnie uczyć. Z racji, że to mój ostatni rok w tej szkole, to chcę go skończyć z wyróżnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz i zapraszam ponownie ;)

      Usuń
  3. W takim razie powodzenia w szkole, dasz rade :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję! :)
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoła, szkoła - niestety ;/ ehhh

    OdpowiedzUsuń
  6. dasz radę w szkole :) ja am pierwszą klasę technikum więc jeszcze pewnie lajcik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a weź w ogóle nie przypominaj mi o tej szkole :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie idę do pierwszej liceum i nie wiem cz sobie dam radę, więc będę się starać. Powodzenia :)

    http://ju-beyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. akjjj tez tak mowilam w liceum co rok haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę powodzenia w szkole, bo u mnie zapowiada się cały rok ciężkiej harówki :/
    zapraszam do mnie na nową notkę :)


    pozdrawiam - black-olivves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Matura nie jest tak straszna jak o niej piszą ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak w szkole będzie ciężko...

    OdpowiedzUsuń
  13. miłej nauki w tej 2klasie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No bez kitu ... Druga klasa czeka przed nami ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. też idę do drugiej liceum i będzie strasznie ciężko... Dlatego także nie wiem co będzie z moim blogiem...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem w drugiej klasie technikum i też muszę się porządnie przyłożyć;>
    Obserwuję:)
    Zaprasza:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też do 2 LO idę, zobaczymy co to będzie... :(
    Bardzo fajne fotki! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety już od jutra to wszystko sie zacznie ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. ja juz od 3 tygodni chodze do szkoly i juz chce wakacji..

    OdpowiedzUsuń
  20. ja na szczęście jeszcze miesiąc wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ciesze się jeszcze miesiącem wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety już czuć, zbliża się wielkimi krokami!

    OdpowiedzUsuń
  23. Już teraz życzę powodzenia na maturze za rok :) Ja właśnie zaczynam moją przygodę z liceum :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P