Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 18 sierpnia 2013

Fotorelacja (12 - 18.08.13)

W tym tygodniu wiele się nei działo. Nie był jednym z tych aktywniejszych... zdecydowanie ogarnęło mnie lenistwo.

1) Śliczne niebo, byłam wtedy na spacerze z kuzynem.
2) Moja nowa bransoletka którą dostałam od cioci.
3) Taka tam ja xD
4) Błonia, wycieczka rowerowa z Maćkiem.
5) Piesek mojego chłopaka, Daki.
6) 9 urodziny mojego kuzyna Bartka ;)

 
Jak widzicie fotorelacja dość uboga, ale może następny tydzień będzie aktywniejszy :)

13 komentarzy:

  1. fajna bransoletka na drugim zdjęciu ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem trzeb sią trochę polenić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix :D
    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdjecia, ladna bransoletka :D

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piesek jest cudowny :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P