Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 24 sierpnia 2013

Koniec wakacji :C

Jeszcze tylko tydzień i znowu zacznie się wstawanie rano. To mnie tak nie przeraża... ale jak myślę ile będzie nauki, zadań, projektów, sprawdzianów to jestem przerażona. No ale szkołę trzeba przeżyć. Zdecydowanie odespałam pierwszą klasę i chyba wyspałam się za drugą. 
A w tym tygodniu zaczyna się remont u mnie w pokoju żeby zdążyć przed rozpoczęciem roku. Remont wyskoczył tak z niczego, ale strasznie się na niego cieszę. Mam nadzieje ze wszystko wyjdzie tak jak sobie zaplanowałam. 
To ja lecę zdzierać tapetę ze ścian ;) 

Balaton, 2012

19 komentarzy:

  1. Hahah koniec najlepszy :D
    Bardzo fajny blog, trzymaj tak dalej.
    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog :D
    http://shinypaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie szybko zleciały:c

    OdpowiedzUsuń
  3. no tragedia, szkoda ze tylko tydzien zostal ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o wstawanie, to ja sie nie martwię, bo mam na popołudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. i stres przed lekcją, czy aby Ciebie nie zapyta :P

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna masz wigure :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak chciałabym iść do szkoły, ale jednak też nie chcę mi się wstawać o 6. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. oby remont się udał :)
    jeju jak się boję tego rozpoczęcia ;_;

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie tu u Ciebie i super naglowek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcie! :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ?:) Jak zaobserwujesz mój blog to napisz o tym w komentarzu abym mogła się odwdzięczyć ^^
    Zachęcam również do brania udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania: TWÓJ WŁASNY PORTRET. Szkic wykonam osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę remontu w pokoju, domagam się notki jak wyszedł, zrobisz ją ?

    OdpowiedzUsuń
  12. ja remont miałam 2 lata temu ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładna figura :) Jejku zazdroszczę Ci remontu, ja też bym chciała coś zmienić diametralnie w pokoju, ale zostaje mi tylko przemeblowanie :)

    http://ju-beyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P