Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 10 sierpnia 2013

Kraków :)

Już zakończyłam wszelkie większe wyjazdy w te wakacje. Po części dobrze bo już bym chyba nie wytrzymała kolejnych godzin w aucie. Większość i tak przesypiam, ale pozycja siedząca nie jest najlepsza do spania.
Co do samego wyjazdu nad morze. Udało się w 100 %. Pogoda była idealna, w końcu przywiozłyśmy sobie z kuzynką słoneczko z Dalmacji. Atrakcje które sobie same zapewniłyśmy były supper. Ogólnie dopaliłam się i wybawiłam za cały rok szkolny.


Na razie zdjęcie z instagrama, bo nie zgrywałam jeszcze swoich zdjęć ;)

11 komentarzy:

  1. Ja też już skończyłam z wyjazdami jeśli chodzi o te wakacje :c Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że wakacje tak udane:))
    ja też uwielbiam podróżować po Polsce i zwiedzać nie znane mi jeszcze miejsca:))

    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć pogody. Mam nadzieję, że jak pojadę za tydzień to też będzie ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to fajnie że wyjazd Ci się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej zazdroszczę Ci że się tak wybawiłaś ;)
    super zdjecia :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P