Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Rodzina Adaamsów

Ostatnio z Maćkiem wróciliśmy do oglądania filmów, na pierwszy rzut poszedł film pod tytułem "Rodzina Addamsów". Bardzo byłam ciekawa tego filmu i się nie zawiodłam. Zdecydowanie jestem na tak i już chcę oglądnąć kolejne części. Smutny wieczorek ? Polecam ten film na poprawę nastroju.






Ktoś z Was oglądał ? Lubicie ?

29 komentarzy:

  1. Ooo pamiętam ich !! Lubię to !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ogladalam i nie chce! :D juz sie boje po zdjeciach ;p

    Buziaki i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę. ale nigdy nie oglądałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ale nie spodobał mi się aż tak :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekt X oglądnij ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie teraz przez wakacje jakieś próby chóru? Chodzisz na nie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie mamy ;)

      Usuń
    2. a kiedy macie mieć?

      Usuń
    3. Sama nie wiem. Jak ktoś na naszej grupie napisze to wiem że będzie ;)

      Usuń
  7. haha oni są genialni !
    pozdrawiam serdecznie:*
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądalam :(
    musze koniecznie obejrzeć zaraz sprawdze o czym :D
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza. :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie oglądałam tego filmu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Rodzinka Adamsów mnie zawsze przerażała xD

    OdpowiedzUsuń
  11. oni sągenialni, moje dzieciństwo XD

    OdpowiedzUsuń
  12. nie oglądałam ; // zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P