Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

czwartek, 1 sierpnia 2013

W domu ;)

Wczoraj wieczorem już byłam w domu. Podróż autokarem była dość męcząca, mieliśmy lekki wypadek.. no po prostu autokar złapał kapcia. Jechaliśmy 20 godzin... Mieliśmy lekkie opóźnienie, do Krakowa dojechałam po 18.30 ponieważ dopiero drogi odblokowali o 18.15 bo była już końcówka Tour de Polonge. A dodatkowo czekaliśmy jeszcze w hotelu na autokar. Wymeldowaliśmy się o 10 a że autokar, a dokładnie kierowcy muszą mieć postój na 9 godzin.. to jak koczownicy leżeliśmy na korytarzu w hotelu i czekaliśmy do 21 na wejście do autokaru. Już wszystko wymyślaliśmy, zaczepialiśmy przechodzi, szliśmy na miasto, na plaże, wszystko byle by się nie nudzić.
Przypadkowe zdjęcie z obozu w Dalmacji.

Jeszcze wczoraj wchodząc na bloga doznałam szoku. Jeszcze nigdy nie miałam tyle komentarzy do moderacji dziękuję ;)

11 komentarzy:

  1. Niestety podróże autobusem są strasznie męczące.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tydzień temu wróciłam z Chorwacji, tam jest cudownie!! :D

    zapraszam do mnie :)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. blog się rozwija ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj wróciłam z wakacji :)
    ładne zdjęcie :))

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje takiego wyniku!
    zdjęcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na dokładną relację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacją. :D
    + fajną masz tą bluzkę z kotem. :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje tyle ;) fajne zdj ;)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jak wracałam z obozu to też autokarem, ale fajnie sie jechało ;D nawet zmęczona nie byłąm

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P