Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

niedziela, 11 sierpnia 2013

Wielka fotorelacja (15.07 - 01.08.13)

Jak widać w tytule jest to dość potężna fotorelacja. Przez wyjazdy nie miałam czasu robić fotorelacji co tydzień, dlatego teraz jest jedna zbiorowa żeby nadrobić zaległości. 

1) Pyszne orzeszki w panierce wasabi. Bardzo ostre, ale i tak je uwielbiam.
2) Reklama filmu "Minionki rozrabiają", muszę go oglądnąć.
3) Moje nowe spodnie.
4) Pakowanie walizki do Dalmacji.
5-17) Kolonia w Dalmacji... Nie opisuję teraz wszystkiego po kolei, ponieważ chce zrobić osobny post z tej kolonii. 



18) Prezent od Maćka który czekał na mnie w domu <3
19) Storczyk od mamy... jest prześliczny... mam nadzieje że nie zapomnę o niego dbać.
20) Spacerek z Tosią.
21) Spotkanie z Maćkiem, pomiędzy moimi wyjazdami.
22) Nowa lniana torba, jest bordowa z rowerem :D
23-30) Wyjazd nad morze.



31) Fontanna.... na którymś z postojów była, tylko nie wiem gdzie.. cudnie wyglądała.
32) Moje nowe koturny, kupione po przecenie za jedyne 29 zł :D
33) Ciasto czekoladowe i kawa mrożona <3 Idealne na upały.

13 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotorelacja... narobiłas mi ochoty na te orzeszkiii... :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super mix!

    zapraszam do siebie na domowe pesto! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna fotorelacja! <3
    u mnie nowy, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałaś świetnie spędzić czas :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo świetnych zdjęć! <3 pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P