Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

piątek, 16 sierpnia 2013

Wycieczka rowerowa

Jak już pisałam na blogu byłam z Maćkiem na wycieczce rowerowej. Moja kondycja była wystawiona na próbę, bo dosyć rzadko uprawiam jakikolwiek sport. Ale opłacało się. Poleżeć na trawie, poopalać się. Zdecydowane jestem na tak :D






Kolejna ulubiona czynność, leżenie i szukanie ciekawych kształtów chmur.

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam wycieczki rowerowe < 3
    Swietne zdjęcia :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycieczki rowerowe są najlepsze :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój rower lezy aktualnie w naprawie, niestety :(

    jeśli masz chwile pozostaw po sobie slad u mnie- www.madeleinelife.blogspot.com , spodobalo ci się choć trochę u mnie? zaobserwuj, na pewno się odwdziecze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak sport po dłuższej przerwie :P oglądanie chmur jest jak najbardziej ok :)

    ps. co powiesz na obserwowanie? :) Jakby co to ja dodaję :* Będę wpadała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za to uwielbiam jeżdzić na rowerze, codziennie dla zdrowia robię 10 km:D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie; *

    marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia:)
    lubię wycieczki rowerowe!

    zapraszam Cię na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zdjecia ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. domyślam się...zakwasy i te sprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super! :)
    Ps. Na moim blogu nowa notka przegląd sklepu i bardzo proszę o klikanie w kolorowe numerki <3 Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię patrzeć na chmury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hejka :) dzięki za obserwację. Ja akurat już obserwuję Twojego bloga jako maddelinka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wycieczka rowerowa ? fajna sprawa :)
    świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P