Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 17 sierpnia 2013

Wygodnie

Dziś o 14 jadę na urodziny do kuzyna :) Oczywiście jak zwykle nie wiem co na siebie włożyć. Ostatnio mało czasu poświęcam na bloga... co nie jest zbyt dobre.... Sama nie wiem dlaczego tak jest. Trzeba to zmienić.

Co do tego posta, przychodzę z kolejnym outfitem.  Tym razem po części sportowym, ponieważ byłam tak ubrana na rowerach. Był zimny wiatr wiec postawiłam na chustkę pod szyją. Tak tu chustka, a tu krótkie spodenki ?! Właśnie pogoda zmienną jest, raz gorąco a raz chłodno. Przez większość dnia było jednak słonce i w dłuższych  spodniach bym się po prostu zaparzyła.


chustka - Pepco
koszulka - Bershka
spodenki - sh
trampki - Converse

15 komentarzy:

  1. sliczna chustka :)\

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mam być szczera, to mi zupełnie nie podobają się Twoje outfity. Są totalnie przeciętne, a czasem wręcz bardzo niedopasowane. Ciągle pokazujesz nam to samo, tylko na różne okoliczności. Nie do końca radzisz sobie z modą, dlatego posty typu outfit nie powinny pojawiać się na Twoim blogu. Poza tym nie masz dobrej figury na modelkę. Krótkie spodenki w Twoim przypadku eksponują Twoje krótkie, masywne i przysadziste nogi. Oczywiście celem tego komentarza nie jest urażenie Cię i jeśli to zrobiłam to bardzo przepraszam, nie chciałam żeby to tak zabrzmiało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej zabawy !
    Piękne zdjęcie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit. :D
    Nie dziwię się, że masz chustę pod szyją i krótkie spodenki. Taka pogoda. :/
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba każda ma ten problem, ze nie wie co an siebie włożyć :d

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się twoja stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz, takie proste stylizacje mają w sobie urok :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :)

    Ps. Na moim blogu nowa notka przegląd sklepu i bardzo proszę o klikanie w kolorowe numerki, linki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ten problem z tym, że nie ma się w co ubrać... skąd ja to znam :)
    Świetna chustka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się jaj na rowery jest super ;)
    Nooo teraz to pogoda taka dziwna ;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P