Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 21 września 2013

Choroba

Pisze tu troszkę późno, ale wcześniej nie miałam czasu :C
Dziś zaczęłam głębsze porządki u mnie w pokoju, remont już się prawie kończy !! Na dodatek złapała mnie jakaś choroba, mam nadzieje, że w poniedziałek pójdę do szkoły, bo nadrabianie to nic przyjemnego.
Jeszcze jutro idziemy na chrzciny mojej kochanej Tosi.... Postaram się zrobić zdjęcia tego jak będę wyglądać :)
A na razie daje zdjęcie z instagrama, bo niestety nie najlepiej wyglądam.


10 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P