Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 28 września 2013

Minerały i biżuteria

Dziś około 15.30 idę z koleżankami na XXXVIII Międzynarodową wystawę i giełdę minerałów i biżuterii. Dostałam od cioci 4 darmowe wejściówki to dlaczego by nie skorzystać ;) Parę lat temu dostałam właśnie z tej giełdy cudowny naszyjnik flakonik z płatkami złota w środku. Zdecydowanie muszę się tam wybrać znowu :) Jeżeli mi się uda postaram się zrobić jakieś zdjęcia ;)


7 komentarzy:

  1. to czekamy na zdjecia :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe wydarzenie, nie słyszałam o nim. czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a do szkoly to sie nie chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziłam ponieważ byłam chora, wyzdrowiałam to mam prawo iść gdzie chcę ;)

      Usuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P