Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

środa, 25 września 2013

My life - my music

Postanowiłam dziś zrobić post muzyczny. Dawno takiego nie dodawałam. Chociaż wiem, że każdy ma swój gust muzyczny i każdy słucha tego, co chce (oczywiście jak Wam się jakaś piosenka nie podoba, nie zmuszam do słuchania), to takie posty są dobrą odskocznia od postów o codziennym życiu. 

Gdy ją pierwszy raz usłyszałam, to już nie mogłam się od niej oderwać. Słowa piosenki, wykonanie jest obłędne *.*

Bardzo urzekł mnie teledysk tej piosenki.

Miałam iść na jego koncert w Krakowie który był w poniedziałek (23.09). Niestety moja choroba mi na to nie pozwoliła i bardzo żałuję. Poznałam go dzięki mojej koleżance, od razu mi się spodobał (pod względem muzycznym).

A teraz czas na pare coverów, które przykuły moja uwagę:


12 komentarzy:

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P