Scroll down :)

Wszystkie kategorie i obserwatorów znajdziesz na samym dole.
All categories, translator and followers you will find at the bottom.

sobota, 14 września 2013

Pierwsze zmiany

Jak już na pewno zauważyliście, zmieniłam tło, kolory czcionek, czcionki, układ bloga. Mam nadzieję że wszystko jest przejrzyste. Dlaczego białe tło ? Nie byłam do końca przekonana co do białego, ale wypróbowałam chyba wszystkie kolory jakie mi się podobają i żaden nie przypadł mi do gustu w roli tła, więc postawiłam na biały. Koloru maja tu nadać zdjęcia, ikonki itp.
Kolejne zmiany będą powoli się pojawiać. Co do fotorelacji, to muszę je troszkę zmienić i ułatwić. Rok szkolny nie daje mi zbyt dużo wolnego czasu. Ale chcę tą zmianę najpierw Wam przedstawić nim wcielę ja w życie. Tak więc, wymyśliłam że zamiast co tydzień pokazywać zdjęcia z telefonu (których teraz nie robię zbyt dużo), będę je pokazywać co miesiąc. Oczywiście nadal reguła zdjęć tylko z telefonu obowiązuje. Ale w tym mogą się pojawiać zdjęcia z instagrama. Czekam na wasze opinie ;)
Mam w planie także polepszyć jakość zdjęć. Wcześniej gdy po prostu nie miałam czasu, wklejałam zdjęcia kamerkowe. Stwierdziłam że na dłuższą metę obniża to jakość bloga. To niestety wiążę się z tym, że posty będą pojawiać się zdecydowanie rzadziej bo nie zawsze jest czas iść na zdjęcia. Ale to na razie nie będzie odczuwalne, bo jak pisałam w wcześniejszych postach, szkoła ogranicza mój wolny czas :<


Z starego wyglądu bloga został tylko nagłówek. Jak na razie nie mam pomysłu na inny. Mam nadzieje że dobrze tu pasuje.

10 komentarzy:

  1. jest bardzo przejrzyście :) podoba mi się białe tło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten pasek po lewej :) czekam na nowy nagłówek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny wygląd, wszystko jest przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You have a very nice blog.
    I'm your new follower,
    would you like to follow each other?

    http://nancymaterialgirl.blogspot.it/

    xoxo Nancy S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie tu po zmianach. ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny wygląd, a notki pisz takie jak dotychczas ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia mi radość :)
Niemiłe i obraźliwe komentarze będą usuwane.
Anonimie - podpisz się :)
Dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwacje ;D

Pozdrawiam, Asia :P